Wednesday, September 23, 2009

Installing Webcam Usb Device Not Recognized

16. Nader Hamdy - Sebha Bzrofha

Nader Hamdy - Sebha Bzrofha



Słowa piosenki w języku arabskim


Sebha their circumstances as possible Tani Manschwhash
can sometime Ncovha Manarafhash
we first of my heart What do Masedknac
remained Star_disabled be Actually Mahbthash
Aatbha myself on what I and the de Balash
be blamed LES Mana originally Mcoltlhash
Colly Ya Alby not we always Maarafnac
LES Badji their feet and Mntgahac

Medicine Ahimny de differentiate from other ADL
Matsngrbc shouted shouted know

salvation ratified Arif LES Malesh other
because you and I each a little every little Nocefha
Sebha their circumstances as possible Tani Manschwhash
can sometime Ncovha Manarafhash


Sebha zerofeha de definite need Mandmnhash
LES walking in the latter end of Railway Manarafhash

Lessa image inside me, O my heart Mansthash
sweetness of spirit in the spirit of Lee Marihnac
Ptaavr in need of spiritual salvation Matnfnac
tired hard bullet Elly de Mapthdash
love and torment rode what Incefnac
tired lot, O my heart and push Maouselnac
Medicine Ahimny de differentiate from other ADL
Matsngrbc Post Graduate Post Graduate defined

salvation ratified Arif LES Malesh other
because you and I each a little every little Nocefha

Sebha what their circumstances يمكن تانى مانشفهاش
ويمكن وقت ما نشوفها مانعرفهاش


Record Phonetic


seebha bezrofha has yemken tany manshofhash
in yemken waqet has nshofha has ne3rafhash
e7na men alby ya el avel ezay has sada2nash
b2eet btmana akon fe3lan mahabet.hash
nefsy a3atebha 3LA dah elly ana walla feeh Balash
a3ateb leih man aslan ma2oltahash
2olly ya alby e7na mesh is 3refnash
leih Dayman bagy 2odamha in manta2hash
Table
eshme3na dee dee tfre2 eih 3n gheirha
me testaghrabsh genus genus 3layyah 3layyah te3rafha

khalas sada2t 3aref Lei maleesh gheirha
3ashan Ana W Enta al shwaya al shwaya newsefha
seebha bezrofha me yemken tans manshofhash
w yemken waqet me nshofha me ne3rafhash

Sebha bezrofha Dee 7aga akeed manedmanhash
Lei nemshy Fe Seka akhret.ha mane3rafhash

forest gewaya sewret.ha ya albums manset.hash
7alawt rou7 berou7 Lella has raya7nash
rou7i bt3afer fe 7aga khalas me tenfa3nash
t3ebt bgad Men Nara Elly m btehdash
7ob da Wall 3azab 7alef me yensefhash
t3ebna kteer albums w bardo ya me wselnahash
Table eshme3na dee dee tfre2 eih 3n gheirha
me testaghrabsh Rod Rod 3layyah 3layyah te3rafha

khalas sadaat 3aref leih maleesh gheirha
3ashan raffle ana kol kol shwaya shwaya newsefha

seebha bezrofha has yemken tany manshofhash
in yemken waqet has nshofha has ne3rafhash



Now I split the different verses and explain lyrics.


seebha bezrofha has yemken tany manshofhash سيبها بظروفها ما يمكن تانى مانشفهاش

"yemken" - possibly "manshofhash" (ma-n-shof 'ha-sh ") - did not see it (n-refers to" us "," ha "- points to" her ", while the ma- - sh is a negation of mish, divided into two parts).
"Keep it in this situation (?), It is possible that he did not see"


in yemken waqet has nshofha has ne3rafhash
ويمكن وقت ما نشوفها مانعرفهاش

"I can see that when it did not we know it"


e7na men alby ya el avel ezay has sada2nash احنا من الأول يا قلبى ازاى ماصدقناش

"we, from the beginning, my heart, and did not believe"


b2eet btmana akon fe3lan mahabethash بقيت بتمنى اكون فعلا محبتهاش

"b2eet btmana" - I start to believe
"I'm starting to believe that its not really loved, "


nefsy a3atebha 3LA dah elly ana walla feeh Balash نفسى اعاتبها على اللى انا فيه ده ولا بلاش

"a3ateb-ha" - accused her
"I would accuse her of where I am .. or not"


a3ateb leih man aslan ma2oltahash اعاتب ليه مانا اصلا مقولتلهاش

"Why I would accuse her and even her about it does not say "


2olly ya alby e7na mesh is 3refnash قوللى يا قلبى مش احنا ماعرفناش

"Tell me, my heart, if we did not know"



leih Dayman bagy 2odamha in manta2hash
ليه دايما باجى قدامها ومنطقهاش

"Why did I stand in front of her, I can not say that"


tab eshme3na dee dee tfre2 e and h 3n gheirha طب اشمعنى دى تفرق ايه دى عن غيرها

"Ok, but why did she?" What is the difference between her and the other "


testaghrabsh rod is rod 3layyah 3layyah te3rafha ماتستغربش رد عليا رد عليا تعرفها

"Do not hesitate, answer me, answer me if you know it,"


khalas sada2t 3aref leih maleesh gheirha خلاص صدقت عارف ليه مليش غيرها

"Well, I knew why I did not have anyone else (outside)"


3ashan turer ana kol kol shwaya shwaya newsefha عشان انا وانت كل شوية كل شوية نوصفها

"Because you and me (my heart) all the time and still call it"



gewaya sewret.ha lesa ya alby mansethash لسه جوايا صورتها يا قلبى مانستهاش

"Still in me is her picture, my heart, I have not forgotten it yet, "


t3ebt bgad nary men elly has btehdash تعبت بجد من نارى اللى مابتهداش

"bigad" - really
"t3ebt bgad" - really tired, "men bunk" - fire (fire me).
"I'm really tired of the fire in me that never goes out"


7ob da walla 3azab 7alef has yensefhash
حب ده ولا عذاب حالف ما ينصفناش

"This is love, or pain, who swore that there is no justice among us "


t3ebna kteer ya alby in the bardo is wselnahash
تعبنا كتير يا قلبى وبرده ماوصلناش

"We are very jaded (t3eb kteer-on) my heart, and still have not arrived,"



0 comments:

Post a Comment