Słowa piosenki w języku arabskim
Ptvkr in er ... darling?
and silent But why?
de word in my heart again say Takhod
Medicine saying to me, even if your eyes
current Mahoush Current and Bnadik
Ha'oul Tignes Tignes death no matter how you
Hegerali Haic Lake
this is what Pena grams
current Mahoush current and Bnadik
Tignes Tignes Ha'oul CRAZY
Sahrana eyes P nights
myself to sleep night
the subject of a large ... and I do not fault Ptvkr lot
love the word easy Omc ushering
Takhod de LES all the time?
current Mahoush current and Bnadik
Tignes Tignes Ha'oul CRAZY
Whatever Hegerali Haic Lake
this is what Pena grams
current Mahoush current and Bnadik
Tignes Tignes Ha'oul CRAZY
Sahrana eyes P nights
myself to sleep night
Zapis fonetyczny
Betffakar Fi Eih?
Betffakar eih fi ... 7abiby?
We Saket leih bus?
In kilma fe thania t2ulha ta5od 2albi,
Tab 2ulhali we ba3nek law.
7aly mahosh 7aly we banadik,
peasant farmers ha2ool bamut FIK,
Mahma haiegrali ha3ish leek,
Da particles built dunes.
7aly mahosh 7aly we banadik,
Tani ha2ool me bamut you,
Sahrana 3iuny flayalik,
Lela Nefsi
2anam.
Maudu3 keeber mosh, we 3ebak betfakar kitir,
Ba7bek kelme we sahla we mosh mestahla,
Ta5od wa2t col el da leih?
7aly mahosh 7aly we banadik,
Tani ha2ool me bamut you,
Mahma haiegrali ha3ish Leek,
particles built dunes.
7aly mahosh 7aly we banadik,
Tani ha2ool me bamut you,
Sahra 3iuny flayalik,
Nefsi lela 2anam.
now cut down and explain the various lines of lyrics.
بتفكر في إيه ... حبيبي?
Betffakar Fi Eih?
"What are you thinking?" (Betffakar "- you think, literally," you think of what? ")
بتفكر في إيه ... حبيبي?
Betffakar fi e and h ... 7abiby?
What do you think baby?
وساكت بس ليه? In Saket
leih bass?
"And you're softly, why?"
دي كلمة في ثانية تقولها تاخود قلبي
Di Kilma fe Thania t2ulha ta5od 2albi,
That word, say it in a while and move my heart
طب قولها لي ولو بعينيك
Tab ba3nek 2ulhali in the law.
"So tell it though their eyes "
حالي ماهوش حالي وبناديك
7aly mahosh 7aly in banadik,
I am no longer together and I call you.
تاني هقول تاني بموت فيك
ha2ool cheap cheap bamut fik,
" Once again (cheap) I will say that I'm ready to die for you "
مهما هيجرالي هعيش ليك
Mahma haiegrali ha3ish leek,
not matter what happens, I will live (ha2ish) for you (leek)
ده اللي بينا غرام
elli Ben Da ghar.
What is between us (Ben) is the love (ghar)
حالي ماهوش حالي وبناديك
7aly mahosh 7aly in banadik,
I'm not myself and I'm calling you.
تاني هقول تاني بموت فيك
ha2ool cheap cheap bamut fik,
"Once again (cheap) I say that I'm ready to die for you"
سهرانة عيوني ف لياليك
Sahra 3iuny flayalik,
My eyes will not sleep at night your
نفسي بليلة أنام
Nefsi lela 2anam. Hopefully
(nefsi) that I can sleep for one night.
موضوع مش كبير ... وعيبك بتفكر كتير
Maudu3 mosh keeber, in 3ebak betfakar kitir,
It's not big (keeber) problem, and your problem is that too much thinking.
بحبك كلمة سهلة ومش مستهلة
Ba7bek Kelme in the mosh mestahla Sahl,
I love you is a simple word
تاخود كل الوقت ده ليه?
Ta5od wa2t el kol da leih?
Why take so long?
0 comments:
Post a Comment